جشن چهارشنبه سوری

جستجوگر پیشرفته سایت





تصاویری از مراسم جشن و شادی چهارشنبه سوری مردم ایران درآخرین سه شنبه سال

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 
 


همیشه آسایش و آرامش در سفر از بالاترین اولویت برخوردار است و اگر قصد سفر زمینی با خودروی خود را دارید باید به فکر خودرویی ایمن و راحت باشید. در ادامه شما را با ده عنوان از بهترین خودروهای جاده ای آشنا می کنیم.
 

جگوار F-Type

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


سفرهای جاده‌ای می‌توانند بسیار لذت‌بخش باشند، به شرط آن‌که خودروی شما رانندگی را برایتان دل‌چسب کند. بی‌تردید جگوار F-Type مانند طوفانی در جاده حرکت می‌کند. فرقی نمی‌کند که سفرتان کوتاه باشد یا طولانی، هیچ خودرویی نمی‌تواند از جگوار اف تایپ سبقت بگیرد. سرعت خودرو به حدی است که باد در موهایتان می‌افتد و این مدل مویی است که آن را مدیون F-Type هستید. نمای لوکس این خودرو ظاهری که از شرکتی مانند جگوار انتظار می‌رود را به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی نیز پوشیده از چرم و داشبورد آن بسیار لوکس است. برای F-Type سه موتور ارائه شده است، اما بهترین آن موتور هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر است که توانی برابر 495 اسب بخار دارد. مصرف سوخت این خودرو به دلیل داشتن چنین موتوری بالا است و سازمان حفاظت از محیط‌زیست آمریکا آن را هجده لیتر در شهر و دوازده لیتر در بزرگراه (در هر صد کیلومتر) برآورد کرده است؛ اما خودرویی فوق‌العاده مانند F-Type ارزش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
پنج سال از شروع جنگ داخلی در سوریه گذشت؛ جنگی که تاکنون سبب مرگ بیش از 260 هزار تن، مجروح و مصدوم شدن صدها هزار تن دیگر، فرار میلیونها تن از سوریه و بروز بحران و تنش در بخش بزرگی از خاورمیانه شده است. به گزارش فرادید، پنج سال پیش در ژانویه سال 2011 میلادی گروهی از مخالفان دولت بشار اسد در سوریه دست به مبارزه مسلحانه بردند و جنگی خسارت بار را در این کشور آغاز کردند که همچنان ادامه دارد و هر روز بر عمق خسارتهای آن افزوده می شود.

ناظران می گویند در پنجمین سال شروع جنگ داخلی در سوریه این کشور در حال حاضر میان رژیم اسد، گروههای کرد، داعش و مخالفین مسلح تقسیم شده است. در بعد اجتماعی نیز تراژدی بزرگی در حال وقوع است که منجر به بروز فاجعه وحشتناک انسانی در بسیاری از شهرهای سوریه شده و میلیونها تن را مجبور به جلای وطن کرده چرا که اساسا جایی دیگر برای زندگی در بسیاری شهرها باقی نمانده است.

شدت فجایع رخ داده در سوریه به حدی است که در این چند سال از وقوع جنگ، جمعیت سوریه از 23 میلیون نفر به زیر 19 میلیون نفر نزول کرده است. در این مدت مهاجرین که در قالب امواجی از پناهجویان به سوی اروپا نیز سرازیر شدند به دلیل فرار از کابوس زندگی در سوریه، مرگ در کوهستانهای سرد و غرق شدن در دریاهای عمیق را نیز به جان خریدند. در سالگرد آغاز جنگ داخلی در سوریه خبرگزاری رویترز تصاویری از ویرانه های سوریه منتشر کرده است که بیش از پیش عمق فاجعه را نشان می دهد. کشوری که روزگاری کانون ثروت و قدرت در خاورمیانه بوده است اکنون دیگر جای زندگی نیست. در این ایمیل نگاهی داریم به ویرانه های بر جای مانده از جنگ داخلی 5 ساله کشور سوریه ...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از تاخیری چندساعته، سرانجام تایید کرد که ایران همه گام‌های لازم برای اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام را برداشته است و با بیانیه مشترک محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی، برجام وارد مرحله اجرایی شد. متن بیانیه مشترک آغاز اجرای برجام ظریف و موگرینی به زبان فارسی و انگلیسی منتشر و قرائت شد و عملا برنامه برجام به نقطه اجرایی رسید.

حدود ۶ ماه پیش بود که نمایندگان ایران و ۱+۵ پس از حدود دو سال مذاکرات فشرده، در وین موفق به انعقاد سند برجام شدند؛ پس از ۹۰ روز از زمان انعقاد این سند مهم، در ۲۶ مهرماه روز پذیرش آن از سوی طرفین اعلام شد.

در این مدت ایران به تعهدات خود از قبیل مبادله اورانیوم غنی شده با اورانیوم طبیعی و از کارانداختن بخش عظیمی از سانتریفیوژها جامه عمل پوشاند و طرف مقابل نیز تعهدات خود مبنی بر مختومه کردن پرونده موسوم به "پی ام دی" و همچنین تدوین شیوه نامه های لغو تحریم ها را انجام داد. با قرائت این بیانیه آمریکا و اتحادیه اروپا همه تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته ای ایران را لغو کردند. با اجرایی شدن برجام، نظام اقتصادی کشور از تنگنای ۱۰ ساله خارج خواهد شد و بخش های مختلف اقتصاد که بیشترین تاثیر از تحریم ها را گرفته بودند به دنیای روابط بین المللی باز خواهند گشت. تصاویر دیپلمات‌های ایران و کشورهای غربی در وین را در ادامه این ایمیل می بینید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی با قرائت بیانیه مشترکی آغاز اجرای برجام را اعلام کردند. محمدجواد ظریف و فدریکا موگرینی در یک کنفرانس خبری بیانیه مشترک بیانیه اجرای برجام را قرائت کردند...

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


پرواز یکی از کار‌های هیجان‌انگیزی است که برخی عاشق آن هستند و برخی نیز از آن می‌ترسند. با وجود اینکه فکر می‌کنیم اطلاعات زیادی نبست به شیوه پرواز هواپیما‌ها و شرایط مختلف آن‌ها داریم، اما گوش دادن به حرف‌های یک خلبان در این خصوص می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز باشد. برخی بر این باور هستند که پرواز در صبح آرامش بیشتری دارد و گاهی خلبانان به دلایل امنیتی هواپیما را به شکلی که تکان‌های زیادی در آن احساس شود روی زمین فرود می‌آورند.

البته پی بردن به این که خلبانان در طول پرواز می‌خوابند و هر هواپیما در هر سال یکبار با رعد و برق برخورد می‌کند، اطلاعات هیجان‌انگیزی هستند؛ همراه ما باشید تا با اطلاعاتی که خلبانان هرگز به مسافران خود نمی‌گویند، آشنا شویم.

گاهی‌اوقات هواپیماها دچار ایراد می‌شوند

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


همه افراد امیدوار هستند که هیچ هواپیمایی دارای ایراد نباشد و این موضوع زمانی که خودشان داخل هواپیما هستید، قوت می‌گیرد. اما در این بین گاهی‌اوقات شاهد سقوط برخی هواپیما‌ها نیز هستیم. قطع برق کابین خلبان، عدم عملکرد درست باتری و ارایه نیمی از توانایی موتور‌ها برخی مشکلاتی هستند که ممکن است در طول پرواز رخ دهند. در اغلب موارد این مشکلات پیش از پرواز برطرف می‌شوند و لازم نیست در طول پرواز نگران چنین موضوع‌هایی باشید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 
 


در حالیکه فقط چند روز تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده، در این ایمیل نگاهی داریم به برترین تصاویر ثبت شده از اتفاقات مختلف خبری در این سال ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی سال ۲۰۱۵، اهدای جوایز گلدن گلوب و اسکار، فیلم‌های پرفروش سال، ستارگان معروفی که چشم از جهان فرو بستند و دیگر رویدادهای مهم جهان فیلم و سینما در مجموعه‌ای تصویری که در ادامه ایمیل مشاهده خواهید کرد.


بازگشت مأمور ۰۰۷

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سال ۲۰۱۵ همچنین سال بازگشت جیمز باند، مأمور ۰۰۷ به پرده سینما بود. "شبح" به کارگردانی سم مدنس بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است و دنیل کریگ (تصویر) برای چهارمین بار نقش جیمز باند را ایفا کرده است. "شبح" که با بودجه‌ای بالغ بر حدود ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شده، در روز ۲۶ اکتبر به اکران عمومی درآمد و در عرض تنها هشت هفته (تا ۲۵ دسامبر) بیش از ۸۳۸ میلیون دلار فروش داشت.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



 
 


در تمام دنیا، ناوگان های هوایی و شرکت های هواپیمایی، تابع قوانین بین المللی پروازی هستند. یکی از این قوانین رعایت سن بازنشستگی هواپیماهایی است که بدلایلی اعم از نقص فنی غیرقابل رفع یا به صرفه نبودن تعویض قطعات، فرسودگی سیستم های الکترونیکی، تغییر در سازه بدلیل فرود اضطراری، رسیدن زمان C-Check و یا اتمام عمر پروازی دیگر قادر به انجام پرواز نیستند و باید زمینگیر شوند ... فرودگاه ویکتور ویل در کالیفرنیای آمریکا یکی از ده ها مرکزی است که هواپیماهای بازنشسته و خارج از سرویس در آن نگهداری می شوند تا دوران استراحت مطلق خود را بگذرانند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

سال 2015 میلادی رو به پایان است، سالی که در آن شاهد عرضه طیف متنوعی از گوشی های هوشمند تلفن همراه با امکانات متنوع بودیم. به گزارش ولیوواک، مطابق همیشه در پایان سال جاری میلادی هم سایت ها و نشریات مختلف در حال معرفی بهترین ها و برترین محصولات عرصه فناوری هستند. در اینجا قصد داریم تعدادی از برترین گوشی های هوشمند را به شما دوستان معرفی کنیم.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


درست است که فیلم‌های هالیوودی مثلا سری جیمز باند، در مورد ابزارها و ادوات همراه مأموران و جاسوس‌ها، غلو می‌کننند، اما نگاهی به موزه سازمان CIA در واشنگتن نشان می‌دهد که در طول تاریخ این سازمان واقعا از ابزارهای جالبی استفاده می‌کرده است.

 

یازده گجت جالب و شگفت‌انگیز جاسوسی در تاریخ سازمان سیا

 

تازه باید بدانید که از ۲۰ هزار وسیله‌ای که CIA در زمان گذشته استفاده می‌کرده است، تنها ۶۰۰ تای آنها از حالت محرمانه خارج شده‌اند و در موزه‌ای که مدیریت آن را «تونی هایلی» به عهده دارد، به نمایش گذاشته شده‌اند.

در اینجا مروری می‌کنیم بر ۱۱ وسیله تاریخی استفاده شده توسط CIA:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ليست صفحات

تعداد صفحات : 14
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری


درباره ما

    مجله اینترنتی فان روم
    مجله اینترنتی فان روم متفاوت ترین مجله تفریحی،خبری،آموزشی فارسی زبانان

آمار کلی سایت

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 315
    کل نظرات کل نظرات : 9
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدید آمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 97
    باردید دیروز باردید دیروز : 53
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 10
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 5
    بازدید هفته بازدید هفته : 216
    بازدید ماه بازدید ماه : 150
    بازدید سال بازدید سال : 1412
    بازدید کلی بازدید کلی : 245048

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.21.233.41
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :



چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پشتيباني آنلاين

    ارتباط با مدیر

نظرسنجي

    سطح مطالب مجله اینترنتی فان روم را چگونه می بینید؟

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله اینترنتی فان روم و آدرس www.funroom.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




امکانات جانبی